FDA analizează reacțiile alergice raportate după injectarea vaccinului Pfizer COVID-19

FDA analizează reacțiile alergice raportate după injectarea vaccinului Pfizer COVID-19

Natura, Sănătate

decembrie 20, 2020


Oficialii FDA verifică cel puțin cinci reacții alergice aparente care au apărut după ce oamenii au primit vaccinul Pfizer / BioNTech Covid-19 în SUA săptămâna trecută, a raportat Reuters.

Dr. Peter Marks, director al Centrului pentru Evaluare și Cercetare Biologică al Administrației SUA pentru Alimente și Medicamente, a declarat reporterilor, vineri târziu, că reacțiile alergice au fost raportate în mai multe state, inclusiv în Alaska.

O substanță chimică numită polietilen glicol (PEG), găsită atât în ​​vaccinurile Pfizer, cât și în vaccinurile Moderna, ar putea fi „vinovatul” care cauzează reacțiile, a spus Marks.

Marks a spus că reacțiile alergice la PEG ar putea apărea mai des decât s-a înțeles anterior.

„Evident, vom monitoriza foarte atent ce se întâmplă. Lucrăm foarte strâns cu CDC la acestea și au avut loc întâlniri între CDC și FDA în fiecare zi, în fiecare săptămână, asigurându-ne că ținem o evidență foarte strânsă a ceea ce se întâmplă ”, a spus Hill.

Oficialii din domeniul sănătății din Marea Britanie au spus că persoanele cu antecedente de anafilaxie sau cu reacții alergice severe la un medicament sau alimente nu ar trebui să ia vaccinul Pfizer-BioNTech COVID-19.

sursa: nypost.com

Autor:redactia